Važne informacije

Važne informacije

13.03.2020

Poštovani,

Ovim putem želimo da vas obavestimo da je Sberbank Srbija svoje poslovanje organizovala tako da na najbolji način zaštiti kako klijente, tako i sve zaposlene. Zarad sigurnosti svih nas, higijenski standardi u svim ekspoziturama, kao i našoj centrali, dodatno su pooštreni i održavamo ih na najvišem nivou.

Pre svega, pogledajte opšte SBERBANK SAVETE ZA POSLOVANJE SA BANKOM TOKOM EPIDEMIJE COVID-19.

Kako bismo sačuvali zdravlje naših klijenata i zaposlenih, Sberbank ekspoziture će raditi samo radnim danima u skraćenom režimu. Radno vreme svih ekspozitura i lokacije bankomata možete videti ovde. 

- Naš kontakt centar će takođe raditi u skraćenom režimu: u periodu od 8 do 14h možete nas dobiti pozivom na broj 19909*. Kao i do sada, možete pozvati i svog savetnika za klijente.

Takođe, u cilju bolje prevencije, ljubazno vas molimo da radi ličnog komfora, koristite sve dostupne Sberbank digitalne platforme kao što su:

- Elektronsko i mobilno bankarstvo, u okviru kojeg u svakom momentu možete obaviti menjačke transakcije, proveriti svoje stanje na računu, uraditi prenos sredstava na kreditne kartice, kao i podneti zahtev za Sberbank Smart keš kredit i izvršiti sva neophodna plaćanja;

Sberbank bankomati - na kojima možete izvršiti transakcije poput podizanja gotovine u dinarima i evrima, zatim uplatiti dinare na svoj tekući račun, platiti račune, izvršiti upit stanja, a ukoliko ste pravno lice ili preduzetnik možete i uplatiti pazar.

Na ovaj način možete da izbegnete nepotrebne dolaske u ekspozituru.

Srdačno,

Vaša Sberbank