Press centar objava

Super Kartica najbolji program lojalnosti po odnosu cene i kvaliteta u Srbiji

09.07.2015

Ovogodišnje Best Buy Award istraživanje u Republici Srbiji pokazuje da građani Srbije, kada je u pitanju loyalty program najboljeg odnosa cene i kvaliteta, svoje poverenje daju Super Kartica programu.

U poslednjem Best Buy Award istraživanju, građani Srbije, na osnovu sopstvenog iskustva i mišljenja, izjavili su da Super Kartica nudi najbolju vrednost za njihov novac - br. 1 kada je reč o najboljem odnosu cene i kvaliteta u kategoriji loyalty programa I programa za nagrađivanje potrošača u Republici Srbiji.

Ovo je rezultat „Best Buy Award” istraživanja u Republici Srbiji koje je obavila švajcarska organizacija ICERTIAS - Međunarodna asocijacija za sertifikaciju. Ova organizacija meri iskustva građana i njihovo zadovoljstvo u pogledu odnosa cene i kvaliteta proizvoda i usluga na tržištu.
Istraživanje „Best Buy Award” 2015/2016. u Srbiji je sprovedeno u junu 2015. godine na teritoriji Srbije, na uzorku od 1.200 ispitanika. Ispitanici su bili državljani Srbije, korisnici interneta stariji od 15 godina. Istraživanje je izvedeno preko veb upitnika koristeći metod CAWI - DEEPMA (Veb intervjuisanje uz pomoć računara – metod duboko poznavanja „Deep Mind Awareness”).

Pitanja istraživanja „Best Buy Award” bila su otvorena, odnosno ispitanicima nisu ponuđeni odgovori. Slobodno su mogli da navedu imena proizvođača ili pružalaca usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu.
Kada je reč o programima lojalnosti, ispitanici u istraživanju upitani su sledeće:
„Navedite naziv programa lojalnosti koji prema vašem ličnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najbolji odnos cene i kvaliteta na srpskom tržištu:“
Najviše ispitanika je odgovorila na ovo pitanje: „Super Kartica”.
„Best Buy Award medalja nepristrasni je dokaz poverenja koje potrošači imaju u Super Karticu i zadovoljstva koje im pogodnosti programa pružaju. Istraživanje koje je sprovedeno potvrđuje da po izboru potrošača i njihovom mišljenju Super Kartica pruža najveću vrednost za novac“, poručuju iz Super Kartice.

Super Kartica je jedini program koji svoje korisnike nagrađuje za kupovini ili korišćenje usluga kod partnera programa. Osluškujući potrebe i navike potrošača Super Kartica zajedno sa partnerima uvek pruža najkvalitetnije proizvode i usluge po njhovoj meri.
U protekle dve godine, Super Kartica zajedno sa partnerima nagradila je svoje korisnike u ukupnoj vrednosti od 650 miliona dinara, kroz izdate bonove za kupovinu.

Zahvaljujući saradnji, sada već dvanaest kompanija, potrošači prilikom kupovine kod partnera mogu da sakupljaju bodove, ostvare brojne popuste i iskoriste nagradne bonove za kupovinu po svojoj želji. Super Kartica, najveći program lojalnosti na srpskom tržištu, uspešno širi mrežu zadovoljnih korisnika i za dve godine postala je deo svakodnevnog života mnogih porodica.