Press centar objava

Sberbanka jedan od najvrednijih bankarskih brendova na svetu

07.02.2018

 

Prema rang listi “Brand Finance Global 500” Sberbanka je proglašena za najvredniji ruski brend. Vrednost Sberbank brenda, tokom 2017. godine, porasla je za 27,5% (odnosno 2,5 milijarde dolara) i danas iznosi 11,6 milijardi dolara. Takođe, prema godišnjem izveštaju instituta Brand Finance, jedini ruski brend koji se našao među prvih 25 najvrednijih bankarskih brendova na svetu upravo je Sberbanka.

„Visoka pozicija koju zauzima naš brend na međunarodnoj rang listi dokaz je napora koje ulaže ceo naš tim u cilju unapređenja usluga koje nudimo. Nova strategija razvoja Sberbank grupacije, do 2020. godine, podrazumeva dalje poboljšanje fleksibilnosti, brzine i fokusiranosti na potrebe klijenata kroz uvođenje novih tehnologija“, rekao je Herman Gref, generalni direktor i predsednik Izvršnog odbora Sberbanke.

„Sberbanka ove godine beleži odlične rezultate u pogledu vrednosti i snage brenda. Prednosti brenda sada su još izraženije, što jasno pokazuje i visoka ocena u studiji instituta Brand Finance. Startapovi, kao i firme koje se bave tehnološkim inovacijama, sve su prisutniji u sektoru finansijskih usluga. Međutim, povoljna pozicija koju Sberbanka zauzima u pogledu brenda pruža čvrstu osnovu za prilagođavanje novonastaloj situaciji i plodno tlo za postizanje vrhunskih rezultata“, izjavio je Dejvid Hejg, generalni direktor i osnivač kompanije Brand Finance.

Prema mišljenju Alekseja Kovilova, generalnog direktora Ruske asocijacije agencija za komunikaciju Sberbanka je još jednom dokazala svoj međunarodni značaj. “Vrednost brenda dodatno ojačava strategija okrenuta ka inovacijama, smeo i pragmatični pristup, sposobnost pažljivog upravljanja rizicima, kompetentnog oblikovanja kreditnog portfolija kao i transformacije koje doprinose stvaranju najmodernijeg i visoko razvijenog ekosistema u globalnom bankarskom okruženju.“ – istakao je Kovilov.

Više informacija možete pronaći na vebsajtu instituta Brand Finance: http://brandfinance.com.