
Sberbanka Srbije : Uspešna godina i profit u 2013
15.05.2014
Beograd, 15.05.2014. - Sberbanka Srbije, donoseći novu filozofiju bankarskog poslovanja na domaće finansijsko tržište, je završila 2013. godinu sa profitom od 1,074 milijarde dinara (9,5 miliona evra).
- Ukupna aktiva je dostigla 99 milijardi dinara (868 miliona evra);
- Plasman kredita je zadržao visok nivo od 34 milijardi dinara (300 miliona evra) za stanovništvo i 37 milijardi dinara (371 miliona evra) za privredu, gde su krosborder aktivnosti zabežile rast od 17%;
- Volumen depozita je povećan za 16% i dostigao je 256 miliona evra;
- Potpuna novost u bankarskim uslugama na srpskom tržištu – platni promet u ruskim rubljama je dostigao 1,1 milijardu rubalja u 2013 godini.
Valerij Ovsjanikov, predsednik Izvršnog odbora Sberbanke Srbije je rekao je da je u 2013. godini Sberbanka Srbije prepoznata kao univerzalna banka koja pruža širok spektar bankarskih usluga za sve vrste klijenata. Banka je proširila svoje bankarsko poslovanje u segmentu stanovništva postavši partner i suvlasnik u Supercard programu lojalnosti, prvog programa lojalnosti u Srbiji koji nudi posebne usluge i uslove za korisnike programa. U poslovanju sa privrednim subjektima Sberbanka Srbije gradi svoj kreditni portfolio kroz saradnju sa velikim srpskim kompanijama i uključujući i poslovanje Sektora tržišta. Banka je pokazala odlične rezultate u ovom segmentu i kroz bolje usluge i proizvode se očekuje dalji rast.
"U 2013. smo rebrendirali našu celu mrežu ekspozitura i u ovom trenutku 50% naših ekspozitura je u potpunosti renovirano u skladu sa Sberbank korporativnim standardima. Osim modernizacije ekspozitura, isti procesi se primenjuju u našim internim operacijama zbog čega smo dostigli nivo brze reakcije na promene i zahteve tržišta. Povećanje od 17% u ukupnom broju klijenata, šesto mesto među bankama u Srbiji po dobiti po zaposlenom i peto mesto po dobiti po ekspozituri je jasan primer efikasnosti ovakvog pristupa ", rekao je Valerij Ovsjanikov.
"Naši planovi u 2014 su usmereni na daljji razvoj i organski rast koji će se postići kontinuiranim povećanjem broja ekspozitura u bliskoj budućnosti . Mi smo tu da ostanemo, da rastemo i da budemo blizu naših klijenata, tako da možemo reagovati brzo i fleksibilno na njihove potrebe i stvoriti adekvatne i korisne proizvode i usluge. Jednostavni, atraktivni proizvodi i inovativna rešenja kao što su cash back kredit, novi štedni proizvodi i agro rešenja će biti ono što nas razlikuje od drugih banaka", naglasio je Ovsjanikov.