Kontakt centar

Kontakt centar

Sberbank Srbija a.d. možete kontaktirati na jedan od sledećih načina:

Telefon

Putem Kontakt Centra možete zakazati sastanak u ekspozituri, dobiti informacije o uslovima i načinu dobijanja kredita, aktuelnim promotivnim proizvodima, deviznom kursu ili uspostaviti kontakt sa operaterom Info Centra.

Radno vreme Kontakt centra je radnim danima i subotom od 8 do 22h a nedeljom od 9 do 19h. 

 

  • 19909 - Poziv će se tarifirati u skladu sa cenovnikom konkretnog provajdera mobilne/ fiksne telefonije.
  • 0700 700 800 - Za pozive iz fiksne mreže Telekoma Srbija poziv se tarifira po ceni lokalnog poziva
  • +381 11 2257 498 Za pozive iz inostranstva i iz Telenor i VIP mobilne mreže pozivi se tarifiraju po cenama koje su određene tarifnikom operatora Nacionalnih mobilnih mreža i Nacionalnih fiksnih mreža (international call)

 


E-mail
  • e-mail: info@sberbank.rs

Online

Adresa

Bulevar Mihajla Pupina 165g
11070 Novi Beograd, Srbija
Matični broj: 07792247
PIB: 100000354

Lokacije ekspozitura možete pronaći ovde.


Prijava izgubljene/ukradene kartice

U slučaju izgubljene ili ukradene kartice, pozovite: 011/ 20 13 200

Kontakt za medije
Služba za ljudske resurse

Prigovori, reklamacije, pitanja i sugestije

Ukoliko imate potrebu da Banci uputite prigovore, reklamacije, pitanja ili sugestije u vezi sa korišćenjem proizvoda i usluga Banke, tehničkih i/ili operativnih problema kao što su transakcije po karticama, korišćenje bankomata, online plaćanja i sl., molimo Vas da kliknete ovde.

Trudićemo se da Vam odgovorimo u najkraćem roku.

Obavešenje o načinu prigovora i pritužbi pogledajte ovde.


Predlozi, sugestije i pohvale

Ukoliko želite da Banci uputite predlog ili sugestiju koja bi dovela do unapređenja naših proizvoda i usluga, komunikacije ili želite da nam uputite pohvalu, budite slobodni da nam se obratite na e-mail: vasemisljenje@sberbank.rs

 

‘’Vaše mišljenje nam je važno’’, jer želimo da ispunimo Vaša očekivanja i izađemo u susret Vašim potrebama.

Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju. Vaše mišljenje je važno!

 




Zaštita podataka o ličnosti

Za pitanja u vezi sa zaštitom podataka o ličnosti i/ili ostvarivanjem prava propisanih Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, možete se obratiti Licu određenom za zaštitu podataka o ličnosti na e-mail adresu: zastita_podataka@sberbank.rs ili poštom na adresu Banke, sa naznakom "za Lice za zaštitu podataka o ličnosti".

 


Provera stanja na računima putem telefonskog poziva

Stanje na računima možete dobiti pozivom broja Kontakt Centra 19909 ili 011/22 57 498, servis je dostupan 24 časa 365 dana godišnje a može se koristiti na srpskom i engleskom jeziku.

Da biste proverili stanje na računu neophodan je PIN za govorni automat koji možete dobiti besplatno u najbližoj filijali Sberbank Srbija a.d.

Navigacijom kroz govorni automat (izborom opcije 2) dobićete sledeće informacije:

Stanje na tekućem računu

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Iznos dozvoljenog prekoračenja
Datum isteka dozvoljenog prekoračenja
Iznos poslednje uplate
Datum poslednje uplate

Stanje na deviznom računu

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Iznos poslednje uplate
Datum poslednje uplate

Stanje na računu kreditne kartice

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos potrošenih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Kreditni limit

Ukoliko imate više računa, govorni automat će pročitati poslednje četiri cifre svih Vaših računa i nakon toga možete ponuđenim tasterima da izaberete račun koji Vas interesuje.