Kontakt

Kontakt centar

Sberbank Srbija a.d. možete kontaktirati na jedan od sledećih načina:

Telefon

Putem Kontakt Centra možete zakazati sastanak u ekspozituri, dobiti informacije o uslovima i načinu dobijanja kredita, aktuelnim promotivnim proizvodima, deviznom kursu ili uspostaviti kontakt sa operaterom Info Centra.

Radno vreme Kontakt Centra je radnim danom i subotom od 08 do 22 časova i nedeljom od 09 do 19 časova (podrška za kartice).

 

  • 19909 - Poziv će se tarifirati po ceni koja važi za pozive ka fiksnoj telefoniji, u skladu sa cenovnikom konkretnog provajdera mobilne/ fiksne telefonije.
  • 0700 700 800 - Za pozive iz fiksne mreže Telekoma Srbija poziv se tarifira po ceni lokalnog poziva
  • +381 11 2257 498 Za pozive iz inostranstva i iz Telenor i VIP mobilne mreže pozivi se tarifiraju po cenama koje su određene tarifnikom operatora Nacionalnih mobilnih mreža i Nacionalnih fiksnih mreža (international call)

 


E-mail

Adresa

Bulevar Mihajla Pupina 165g
11070 Novi Beograd, Srbija
Matični broj: 07792247
PIB: 100000354

Lokacije ekspozitura možete pronaći ovde.


Vaše misljenje je važno

Zahtevi i pitanja

Ukoliko imate potrebu da Banci uputite određena pitanja u vezi sa uslovima kreditiranja, informacijama o proizvodima i uslugama ili želite da stupite u kontakt sa Sberbank, budite slobodni da nam se obratite na  e-mail: info@sberbank.rs.

 

Trudićemo se da Vam odgovorimo u najkraćem roku.


Predlozi, sugestije i pohvale

Ukoliko želite da Banci uputite predlog ili sugestiju koja bi dovela do unapređenja naših proizvoda i usluga, komunikacije ili želite da nam uputite pohvalu, budite slobodni da nam se obratite na e-mail vasemisljenje@sberbank.rs

 

‘’Vaše mišljenje nam je važno’’, jer želimo da ispunimo Vaša očekivanja i izađemo u susret Vašim potrebama.

Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju. Vaše mišljenje je važno!

 


Reklamacije

Ukoliko Vam se dogodilo da ste pri korišćenju proizvoda i usluga Banke imali tehničkih i operativnih problema kao što su transakcije karticama, korišćenje bankomata, online plaćanja i sl. molimo Vas da nam se obratite na e mail  reklamacije@sberbank.rs


Prigovori

Ukoliko smatrate da se Banka ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuje oblast pružanja finansijskih usluga, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na usluge ili obaveze iz zaključenog ugovora, možete podneti prigovor  u roku od tri godine od kada je učinjena povreda nekog prava ili pravnog interesa. Prigovor može podneti i davalac sredstva obezbeđenja po kreditu.

Vaš prigovor možete uputiti na e mail prigovori@sberbank.rs

Prigovor nismo u situaciji da uzmemo u razmatranje ukoliko se isti odnosi na: Interne procedure i standarde Banke i poslovnu politiku Banke.

Svaki Vaš prigovor koji je u skladu sa gore navedenim uslovima sa pažnjom ćemo razmotriti u najkraćem mogućem roku. Potrudićemo se da svaku neželjenu situaciju u poslovnom odnosu sa Vama rešimo na objektivan i pravedan način. Na Vaš prigovor ćemo odgovoriti u zakonski predviđenom roku od 15 dana od dana podnošenja istog.

 


Prijava izgubljene/ukradene kartice

U slučaju izgubljene ili ukradene kartice, pozovite: 011/ 20 13 200


Kontakt za medije

Služba za ljudske resurse

Provera stanja na računima putem telefonskog poziva

Stanje na računima možete dobiti pozivom broja Kontakt Centra 19909 ili 011/22 57 498, servis je dostupan 24 časa 365 dana godišnje a može se koristiti na srpskom i engleskom jeziku.

Da biste proverili stanje na računu neophodan je PIN za govorni automat koji možete dobiti besplatno u najbližoj filijali Sberbank Srbija a.d.

Navigacijom kroz govorni automat (izborom opcije 1) dobićete sledeće informacije:

Stanje na tekućem računu

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Iznos dozvoljenog prekoračenja
Datum isteka dozvoljenog prekoračenja
Iznos poslednje uplate
Datum poslednje uplate

Stanje na deviznom računu

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Iznos poslednje uplate
Datum poslednje uplate

Stanje na računu kreditne kartice

Iznos rapoloživih sredstava
Iznos potrošenih sredstava
Iznos rezervisanih sredstava
Kreditni limit

Ukoliko imate više računa, govorni automat će pročitati poslednje četiri cifre svih Vaših računa i nakon toga možete ponuđenim tasterima da izaberete račun koji Vas interesuje.